בבוקר
״אדיר הזרוע״, ייתכן שתשכח לכבד את המצווה התלויה על קצה חודה של האנושות והיא הברכה האולטימטיבית, להודות בעבור המחייה שלך.
בוא בבוקר באופן תמידי והתחייב להודות שאתה בן החיים. שהנך עומד על רגליך. ברך עשיה פשוטה זו ולא מובנת מאליה. מי ייתן לך כל מה שתרצה ותבקש?
לכן אמור שלום והודה על מעשיי בחייך. אדיוט הוא האדם אשר ישכח.
בהודיה שילמת לבני ביתך בעבור השכירות אודות מרחץ כפיך.
יהיה אשר יהיה, רק ייטיב ב-״יהיה״ ועודנו חי ומתבקש. כי רוצה להפסיק לסבול אתה.
לכן אמור תודה והתחנן אליי. רד על ברכיך ובקש שפיות. אתן לך אותה בכל יום מחדש.
אני אוהב אותך ורוצה רק בעדך.
31.5.26